Oportunitățile de creație pentru îmbunătățirea rezultatelor strategiei de marketing în social media ajută la felul raportării cu generația actuală.
Distribuirea de conținut cu rezultate de calitate în strategia de marketing duc la interacțiunea cu brandurile și urcarea acestora în topuri.
Provocarea brandurilor este captarea audienței și creearea de conținut interesant care să direcționeze oamenii spre site. Pentru a fi posibil acest lucru e nevoie de o strategie de marketing adaptată brandului respectiv care să-și îndeplinească obiectivele propuse, privind în ansamblu și cu o calitate superioară a comunicării.

Contentul este unul din principiile de baza al marketingului digital și ajută la construirea relației bazate pe încredere cu publicul. Prin content calitativ și constant îmbunătățim comunicarea brandului și creșterea vizualizărilor. Consecvență comunicării este foarte necesară pentru creare de credibilitate, încredere și profesionalism. Calitatea conținutului aduce plus valoare, captând atenția consumatorilor.





Ce trebuie să ținem cont:
1. Primul pas este definirea identitatii companiei, stabilirea personalitatii, directia, stilul de comunicare, tonul vocii si limba de comunicare.
2. Al doilea pas este stabilirea obiectivelor pe care dorim sa le atingem pentru a stii exact care sunt indicii de performanta de care tinem cont pentru a putea masura performanta continutului si adaptarea lui in functie de rezultate.
3.Analiza pietei este foarte importanta, deoarece putem observa abordarea competitorilor directi si indirecti. Research-ul este un element important pentru a vedea si intelege trendurile de pe piata si cum au evoluat ele in timp, astfel incat sa putem anticipa tendintele si unele schimbari in ceea ce priveste continutul cu reale oportunitati de crestere.
4. Pentru a avea o audienta ideala pentru brandul in cauza, trebuie sa tinem cont de urmatoarele elemente: varsta, gen, job, locatie si statut. De asemenea trebuie tinut cont si de comportamentul clientilor: preferinte, nevoi si conduita de cumparare.
5. Resursele de care e nevoie in content marketing, variaza in functie cu modalitatea de creeare de continut pentru care se opteaza : o agentie de marketing sau in-house. In general este mult mai profitabila externalizarea serviciilor de content, in caz contrar, trebuie luat in considerare timpul investit, banii investiti si specialistii de care e nevoie.
6.Pentru a avea o strategie eficienta, este foarte important procesul de creatie al continutului livrat. Externalizarea serviciilor consta in colaborarea cu specialistii care sunt mereu in pas cu tendintele momentului si care ofera consultanta oricand este nevoie.
7. Urmatorul pas necesar este stabilirea unui calendar editorial. Acesta va contura parcursul urmatoarei perioade, stiind exact ce si cand se va livra catre urmaritori. 8. Ultimul pas si nu cel din urma, va fi analizare si optimizare. Este importanta stabilirea metodelor de verificare a rezultatelor dar si cum se va interveni pentru eficientizare pe parcurs. Aest proces de optimizare va fi in continua desfasurare si adaptare la obiectivele propuse.