Întrebări pe care ai vrut mereu să i le pui unui angajat din sex shop

Acum că am acceptat horifianta descoperire cu toții, mulțumită “50 shades of grey”, că și mamele de pretutindeni au dorințe sexuale, putem afirmă colectiv că sexul și jucăriile sexuale nu mai sunt teme taboo. Așadar am discutat cu o angajată dintr-un sex shop din Cluj care își dorește să rămână anonimă, dar, are peste șase ani lucrați în afacere.

Evident în primul rând am vrut să știu cum și-a ales job-ul. Îmi zice că nu  căuta un loc de muncă oarecare ci anume în sex shop, pur și simplu pentru  că-s oamenii deschiși, așa că a venit să vadă dacă este de lucru – a fost – și  s-a angajat. Toate persoanele  din   viață ei știu unde lucrează. “ Mai puțin  bunica, bunica   nu știe, știe că lucrez în magazin de jucării dar nu știe de  care jucării!”. Și atunci mă întreb dacă mai există cumva stigma sau  prejudecăți față de persoanele din industria sexului. Mă contrazice foarte repede spunându-mi că are parte doar de reacții ok, că toată lumea e mai  mult curioasă. Pe parcursul timpului lucrat aici a observat că oamenii au devenit mult mai deschiși mai ales în contextul popularității videochatului  atât la băieți cât și la fete; Jucăriile sunt mai căutate, iar oamenii mai open pe plan sexual.

Job-ul în sex shop vine la pachet cu întâmplări penibile despre clienți.  Am întrebat dacă a văzut cunoscuți sau dacă a avut  parte  de întâlniri  incomode vreodată și, contrar așteptărilor, mi-a răspuns că nu prea; “Odată a intrat un tip care și-a comandat online ceva și a venit să ridice de aici și a fost șocat când m-a văzut. El s-a simțit ciudat eu nu,  s-a făcut verde la față;  Am mai avut clienți care se cunoșteau și s-au întâlnit întâmplător aici și a fost incomod pentru ei.. pentru mine amuzant “   

Imaginându-mi scena mă întrebam dacă există oare tipologii de clienți și dacă m-a și clasificat deja și pe mine în vreo una. “Sunt tot felul și foarte diferiți dar veșnicul client -nu iau pentru mine- îmi dau seama că iau pentru ei, clar iau pentru ei. Apoi persoanele mai timide sau deja clienții permanenți.”

Apoi mi-am pus misiunea să găsesc cel mai straniu item din magazin,  fiindcă angajata mi-a zâmbit spunându-mi că acum s-a obișnuit cu toate  și nu i se mai pare nimic ciudat. “Am avut dildo în formă de mâna sau  dildo-uri imense cât o mâna.. nu le prea înțeleg dar na există și oameni   pentru ele”

După o mică ezitare: “Avem bunica gonflabilă! mă rog, fiecare cu ce-i  place..”

                                    Misiune îndeplinită.                                     
Măcar sunt inclusive și body/age/race-positive. Ceea ce e uhm drăguț??

Românii și preferințele la produse erotice

Nu am putut pierde ocazia să aflu ce se află în top-ul solicitărilor;   

“Este un vibrator care se vinde acum foarte mult pentru că se controlează  de la distanță prin telefon. E foarte cumpărat. Și chestii gen pastile, capsule, suplimente pentru erecție,lubrifiant.. cătușe! Veșnicele cătușe  în special  după 50 shades s-au vândut din plin măști, bice”     

Apoi evident a trebuit să aflu care este cel mai straniu produs care i-a fost cerut și aparent românii au o afinitate pentru lucrurile kinky sau “50shades” chiar și-a lăsat impactul pentru că, chestiile de fetish precum  picioare de silicon (doar picioare) sau sonde electrice care se bagă în uretra sunt destul de întrebate. 

  Între timp în magazin intră clienți: o tânăra de cam 20 de ani.  Își alege vibrator. Vânzătoarea îi da detalii despre produs care sună mai mult a parametri de nave spațiale. 

“Are trei motoare încorporate care furnizează 15 funcții de vibrare și 6 nivele de intensitate. Se controlează prin intermediul unei telecomenzi care funcționează wireless pe o distanță de până la 9 metri”           

Vibratorul în cauza, sau, cum îmi place mie să îl numesc – DistrugătorDeEgoMasculin™ pare să o impresioneze și pe tipă. După un timp intră un domn în vârstă din cale afară de respectuos. Poartă fedora.  Cumpără niște suplimente și pleca la fel de politicos.

Sesizez că probabil nu există un tip șablon de client care intră cel mai des.  Vânzătoarea îmi confirmă, e diversificată  clientela, de la foarte tineri la foarte în vârstă;  femei, bărbați, copii care n-ar trebui să intre și pe care îi fugărește. De aceea nu poate să-mi zică cine-s majoritari. O întreb despre costumele pentru roleplay; Nimic deosebit la acest capitol, românii preferă costume de iepurași playboy, asistente și călugărițe.

În sex shop-urile românești nu se comercializează pornografia – nu există  cerere pe piață. Preconizabil în era pornhub-ului. 

Job-ul în sex shop pare chiar plăcut (pun intended) nuștiu dacă e atmosfera primitoare, pereții din satin roșu sau abilitatea să zici că lucrezi într-un magazin de jucării;     

Cert este că asta îmi zice și angajata, că nu îi displace absolut nimic. Colegele ei se mai plâng pe clienții care fac aluzii și pun  întrebări  nepotrivite dar pe ea nu o deranjează. Îi ignoră. 

Și atunci o întreb ce-i trece prin minte uitându-se zilnic la dildouri.  Îmi spune că deja nici nu le mai vede; o întreabă des clienții dacă nu se  excită stând toată ziua între ele, dar zice că nu-s decât niște chestii pe care  le vinde, că s-a obișnuit și se simte ca acasă sau ca într-un oricare alt  magazin. 

Îmi mai rămâne o singură curiozitate; Dacă există ceva ce o face să se  întrebe “De ce???”         

Îmi arată un produs amplasat printre mai multe chestii amuzante precum această lenjerie.

Bojack nu ar aproba.

Văd produsul și ceva îmi spune că nu e un simplu cadou funny din sex shop..                                               

Ea așteaptă reacția mea apoi râde. Întreb dacă s-a vândut vreun exemplar. “Da. Scoate și  sunete!”


Voi continua sa ma refer obiectului de mai sus ca “produsului” din cauza lipsei unui termen mai …..favorabil.

În caz că vreți să auziți ..sunetele.. mai jos este o video prezentare a produsului.

Leave A Comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *